4 fakty o Google Ads, które musisz znać

Kampanie Google Ads to obecnie najszybszy sposób na pozyskanie klientów. To idealne rozwiązanie zwłaszcza dla firm, które dopiero wchodzą na rynek, nie są znane i potrzebuję szybkiej i skutecznej reklamy. To również bardzo fajne narzędzie dla tych firm, które nie mają bardzo dużego budżetu reklamowego, a chcą w prosty i skuteczny sposób docierać do grupy docelowej.

Zobacz 5 faktów które musisz znać jeśli chcesz zacząć reklamować się w Google Ads.

Kierowanie na lokalizację.

Czy wiesz, że w Google Ads możesz kierować reklamy na konkretną lokalizację? Jeśli Twoja firma ma charakter lokalny możesz skutecznie docierać do osób z Twojego obszaru. Możesz również kierować reklamy na dowolne miasto, województwo czy kraj.

Sezonowość

Ogromną zaletą reklamy Google Ads jest to, że możesz uruchomić i zatrzymać ją w dowolnym momencie. Jeśli prowadzisz biznes sezonowy nie potrzebujesz reklamować się przez cały rok. Z Google Ads możesz zacząć dokładnie wtedy gdy potencjalni klienci zaczynają wyszukiwać Twoich usług i zatrzymać wtedy gdy sezon się kończy lub wtedy gdy w Twoim kalendarzu brakuje już wolnych terminów.

Analityka

Inwestując środki (choćby niewielkie) w reklamę liczysz, że zwrócą się i przyniosą zyski. Tylko jak to sprawdzić. W przypadku Google Ads sprawa jest prosta. Dzięki prostej a jednocześnie rozbudowanej analityce możesz dokładnie sprawdzić czy zainwestowane środki zwróciły się i w jakim stopniu.

Możesz działać na własną rękę

System Google Ads pozwala reklamodawcy działać na własną rękę. To znaczy, że całą kampanię możesz przygotować, uruchomić i poprowadzić sam. Oczywiście wymaga to odpowiedniej wiedzy, a jeśli jej nie posiadasz czasu na jej zdobycie i wdrożenie się. Z tego powodu wielu przedsiębiorców decyduje się na powierzenie prowadzenia kampanii profesjonalnej agencji, ale spora grupa robi to na własną rękę – z lepszym lub gorszym skutkiem.

Jak Ty to będziesz robić – to już zależy od Ciebie. Pamiętaj jednak, że to świetne narzędzie, które pozwoli Ci dotrzeć do wielu potencjalnych klientów.

4 fakty o Google Ads, które musisz znać