Słowa kluczowe w kampaniach Google Ads

Kierowanie na słowa kluczowe jest jednym z podstawowych sposobów targetowania reklam w kamapaniach google ads.

Czym są słowa kluczowe?

To hasła wpisywane przez użytkowników do wyszukiwarki Google. Ty jako reklamodawca musisz określić na jakie wyrażenia ma pojawić się Twoja reklama, a dokładniej po wpisaniu jakich słów kluczowych wyświetli się reklama Twojej firmy.

Dodatkowo musisz również określić stopień dopasowania – chodzi o podobieństwo fraz wpisywanych przez internautę do słów, które Ty określiłeś. To bardzo ważne by odpowiednio dobrać słowa i rodzaj dopasowania, bo to w dużej mierze wpływa na skuteczność przekazu reklamowego.

Dzięki temu reklama Twojej firmy pokaże się dokładnie wtedy gdy wpisze to hasło do wyszukiwarki. Dzięki temu ten „komunikat” nie jest właściwie traktowany jak reklama, a jak odpowiedź na to czego szukał internauta.

Google Ads – skuteczność którą docenili reklamodawcy

I właśnie dlatego google ads jest tak skuteczny. W końcu każdy z nas ma dość nachalnych przekazów reklamowych, bombardujących nas z każdej strony. Przez to, że jest ich tak dużo tracimy zaufanie.  Google Ads jest pod tym kątem zupełnie inny. Świadczy o tym chociażby fakt, że część ludzi kompletnie nie wiedziało, że to są reklamy płatne!

Wszystko odbywa się tak naturalnie, przez to jest też bardziej skuteczne. Nikt nie lubi być nakłaniany w nachalny sposób do zakupu, ale zupełnie inaczej gdy sam znajduje sobie produkt czy usługe, czyta, zbiera informacje. To tak jakby sam wybierał to czego szuka, choć ty jako reklamodawca bardzo mu w tym szukaniu pomagasz.

Dzięki Google Ads możesz to robić praktycznie niezauważalnie albo przynajmniej przy minimalnej inwazyjności. Na tym właśnie polega zasadnicza różnica między reklamami w wyszukiwarce, a innymi reklamami jak choćby w prasie, tv czy radio, ale także innymi reklamami w internecie.

Jeśli szukasz skutecznej i niedrogiej reklamy dla swojej firmy powinieneś wypróbować Google Ads.

Słowa kluczowe w kampaniach Google Ads